woensdag 21 augustus 2024

Wie ziet mij staan?

Ik weet het, ik ben niet meer van de jongsten (10 j), en geen klein pluizenbolletje met een hoog knuffelgehalte. Maar ik heb wel een gouden hartje, en ik ben een heel gemakkelijk, dankbaar ventje.

In een ellendige toestand gevonden in 'the middel of nowhere', kan ik nu enorm genieten van mijn bakje eten, kommetje met fris water en een flinke siรซsta op tijd en stond. Ik leef samen met vele andere honden en dit gaat prima. Bij andere reuen laat ik niet met me sollen, maar ik ben een gentleman met de dames. Zij noemen me trouwens 'Newie'.

Ik ga enorm graag mee op stap en geniet dan met volle teugen.  Ik ben een heel trouw hondje en sta te popelen om je beste vriend te worden!


Voor meer informatie over mij klik hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten