zaterdag 17 augustus 2024

Maggie-Mae(Ace-Cookie) heeft haar for-ever home gevonden in Groningen!

Afgelopen woensdag was het zover, mocht ik haar in mijn armen sluiten๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

We kwamen thuis,  Jody en Lady-Jane hebben haar gelijk geaccepteerd en Maggie voelde zich gelijk vertrouwd, in die zin, direct de tuin e.d. verkennen.

Ze kan heerlijk languit liggen te slapen, en snurken, niet normaal๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„.

En eten, als een grote, ze weet inmiddels waar de koelkast staat en als die deur opengaat.. joepie!!

Maar wat een lief, zachtaardig en aanhankelijk hondje, kortom een dikke schat.en voelt zich hier al helemaal thuis.

Dit is inmiddels mijn 6e adoptie- hondje via Ace, en wederom een zeer succesvolle !

Lieve Fabienne, bedankt voor je vertrouwen in mij om je lieve schat aan mij af te staan!

Tot ziens op de Ace-Dag!

Jody,Lady-Jane, Maggie-Mae en mammie Tieske. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten