zaterdag 27 juli 2024

Tieske, Jody, Lady-jane op vakantie

Hallo lieve dierenvrienden,

Wij, d.w.z. Jody, Lady-jane en ik zijn onlangs een weekje naar Schiermonnikoog geweest.

Dat was genieten, zon, strand en zee! Foto 1.en 2.

Veel gelopen langs de waterkant en wat komen we ineens tegen? Een zeehonden-baby!

Lag heerlijk te slapen op een zandbank. Die prachtige grote ogen blijven voor altijd op mijn netvlies gebrand!. foto 3.

Mijn eigen zeehondje, ja, dat is een ander verhaal. je zou toch niet zeggen dat dit Lady-Jane is.  foto 4.

De kleine schat was soms zo moe en nestelde zich dan heerlijk tussen mijn benen.  foto 5.

Jody echter, was een heel ander verhaal, die was natuurlijk wel moe,maar ging liggen in het zand met de blik constant op mij gericht, van slapen geen sprake dus..foto 6.

Waakte echt over mij en ging pas slapen toen we weer in het huisje waren.

Ik had het fietskarretje meegenomen dus ze lieten zich heerlijk rondrijden , mammie trapte zich op de fiets het schampus, vooral bergop in de duinen, maar verschil moet er immers zijn!  foto 7.

Kortom, dit was een heerlijke vakantie, echter voor het eerst zonder mijn lieve Solleke, maar wel erg frappant, op de 1e dag te Schiermonnikoog verscheen er een prachtige vlinder en ging zitten op de rug van Jody 

Zie het als een teken van Solleke, ze was er dus toch nog een beetje bij.....









Geen opmerkingen:

Een reactie posten