zondag 28 juli 2024

Mila doet het goed en heeft zich in korte tijd enorm verbeterd met een beetje geduld en training.

Mila is heel speels, sociaal en houdt van iedereen, grote en klein, honden... :) mijn neefjes zijn dol op haar en zij ook op hem, ze vindt het leuk om met hen te spelen. Ze houdt van eten en spelen met de bal.

Ik werk nog steeds aan haar zelfvertrouwen, ik heb het gevoel dat ze nog steeds bang is, vooral als we haar optillen.

Qua zindelijkheid heeft ze zelden ongelukjes in huis, behalve als ze te opgewonden is wanneer we gasten ontvangen of als er een verandering in de routine is (zoals bij het reizen).

Kortom, Mila is het beste wat mij dit jaar is overkomen. Het was in het begin zeker erg moeilijk, maar zoals ik al zei, met de tijd hebben we veel dingen overwonnen. Nu is ze echt mijn wereld, ze heeft mijn leven gevuld met vreugde en lachen.

Heel erg bedankt voor de opvolging en de steun tijdens het hele proces. Ik praat over jullie telkens wanneer iemand naar Mila vraagt, en ik beveel jullie zeker aan :) 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten