zondag 21 juli 2024

In memoriam Elmo

Bericht van zijn bedroefde vrouwtje: "Als het ondenkbare realiteit wordt....Lieve Elmo...Ons lief oudje, die รณns gekozen had bij ACE|SHIN...Onze mooiste herinnering van een ontroerende 3daagse te Mijas Spanje in 2019...We wisten dat je al 9 jaar was, maar we werden zo verliefd op die lieve ogen...Je cijferde je weg in de Refugio, je bleef geduldig wachten op je koekje, terwijl de hondjes rondom jou enthousiast zaten te springen. Jouw verhaal was als een sprookje, hoe groot was onze ontgoocheling toen we hoorden dat je al in pre reservatie was...En hoe groot was onze vreugde toen Fabienne ons op de luchthaven zei dat je bij ons mocht komen wonen...Je was zo'n lieve hond, een mamalutte zoals we hier zeggen...Je lag het liefst bij mij, heel dicht tegen me aan in de zetel....We hielden van je zoals alleen รฉchte baasjes van hun hond kunnen houden...We wisten dat je geen eeuwigheid bij ons ging blijven, gezien je leeftijd, maar toch is mijn hart nu in 1000 stukken gebroken...

Je was nog zo gezond, een beetje artrose, maar door medicatie onder controle. En van je leishmania had je helemaal geen last meer...Maar na je 1ste beroerte een paar maanden geleden werd je nooit meer helemaal de oude. En nu was je hartje op...We hadden het gisteren nog geprobeerd, een infuus, extra zuurstof, je spierversterkers zoals elke maand, extra medicatie voor je hart en longen, maar het mocht niet zijn....Je werd ook nog verlamd en we konden niet aanzien dat je pijn had๐Ÿ˜ช... Je bent vredig ingeslapen thuis, omringd door ons en je hondenbroer en -zusjes...

Ik mis je zo mijn lieve mooie jongen....Ben je al Arkan tegengekomen over de regenboogbrug? Je dikke vriend zal blij zijn om je te zien...

Maar hondjes sterven nooit, ze vallen gewoon in slaap op je hart...

Afscheid nemen is zo waardeloos....Dat went niet. Dat went nooit...

Vaarwel mijn lieve trouwe vriend, untill we meet again...๐Ÿ’”๐Ÿ’”๐Ÿ’”"






Geen opmerkingen:

Een reactie posten