zondag 2 oktober 2022

In Memoriam Ginto❤️

13sept heb ik mij grote liefde Ginto in laten slapen....

11jaar geleden was ik aan het zoeken op Marktplaats, niet naar een hond, maar zijn foto kwam voorbij en ik was verliefd!!

Gelijk een mail gestuurd, naar hem gaan kijken was een formaliteit, ik wist al dat hij het was voor mij. Het contact die dag was alleen maar bevestiging van mijn gevoel en gelukkig was dit wederzijds 😍.

Niet wetende waar ik aan begon, een hond met een rugzakje, maar de liefde was er!!

Van een liggend plassende, onzekere hond, naar een met zn poot zo hoog tijdens t plassen, dat hij bijna omviel 🀣, vol zelfvertrouwen en prettig gestoord!

We hebben samen zoveel meegemaakt en mijn hart is op dit moment gebroken, maar ik heb een boek vol fantastische herinneringen aan hem ❤️

Lieve mensen van de ACE, heel erg bedankt dat jullie Ginto(betekend goud) hebben gered en dat ik 11jaar voor hem heb mogen zorgen en van hem heb mogen genieten! Ginto is rond de 15jaar geworden🌟



Geen opmerkingen:

Een reactie posten