zondag 2 oktober 2022

Onze Kira❤️ ( Ciny19103)

Goededag , hier even een bericht hoe het met onze Kira gaat , vorig jaar 22  september , was de grote spannende dag , dat we haar opgehaald hebben uit Barneveld .

Wij hebben  haar geadopteerd nadat  onze Fedra ( ook een Acehond ) was overleden .

( Fedra had leismania en is 15 jaar geworden)

Kira...... een chocoladebruin podencootje, gered uit het dodingstation .

Een angsthaasje eerste klas , maar wat is ze al veranderd , ook al blijft ze bang voor veranderingen , en vooral voor mannen ! 

Het heeft ook best wel een tijd geduurd voor ze vriendschap sloot met mijn man.πŸ‘Œ

Kira zal altijd een verlegen, bang podencootje blijven, ook al is daar thuis niks meer van te merken 🀣

Liefde, rust , en regelmaat is het allerbelangrijkste!!!

En ik ben met prepensioen dus ben heel veel thuis, dat heeft Kira zeker nodig !!!!

Ze heeft er sinds afgelopen februari een hondenvriendje bij, onze podenco Rico die bij ons in huis kwam als opvanger maar  die we in augustus geadopteerd hebben)

De perfecte match .....die twee zijn een eenheid , en zijn vriendjes voor het leven ❤️πŸ’™

Onze kleinkinderen komen hier wekelijks over de vloer, en dat vind ze geweldig, die zoekt ze vaak op.

In de zomervakantie hebben we gekampeerd in Frankrijk aan de Ardèche , en zijn ze meegeweest.

Kira was zelfs dagelijks aan het zwemmen met mij .

Als ze dan bang was, klom ze op m'n rug, en zo gingen we verder zwemmen 🀣

Sinds een paar maand zijn we met Bachbloesem gestart, om haar angsten en onzekerheden wat meer in balans te krijgen . 

Ik zie haar langzaam aan wat zekerder worden.

Ik kan nog uren doorgaan met schrijven.....

 maar wij hebben er een geweldige ,lieve ,vrolijke  hond bij, die we nΓ³Γ³it meer kwijt willen .....

   πŸ‘Œ❤️Love you till the mooi and back πŸ‘Œ❤️

Fedra vergeten we nooit meer, maar ik ben blij dat we een resque hond weer een gouden mand hebben gegeven .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten