vrijdag 6 augustus 2021

Maya (Ace Galetea)

Hierbij een kleine update van mijn stoeipoes Maya. Volgende maand is het alweer een jaar geleden dat ik mijn meisje heb opgehaald uit het warme Malaga. Alweer een jaar is ze onderdeel van mijn leven en wat hebben we het leuk samen! Ik wil jullie laten weten dat het goed met haar gaat. Ze is een vrolijke jonge hond die graag speelt. In de buurt heeft ze al een aardige verzameling vaste vriendjes gemaakt en ze zijn allemaal gek op haar. Buiten loopt madame lekker los en voor een Podenco luistert ze redelijk. Verder eet ze goed en snoept nog beter, haha. Is altijd te porren voor een kauwbot of een kluifje. Drie weken geleden is ze gesteriliseerd en ook dat is allemaal goed gegaan. Ze is er snel van hersteld. Hierbij een aantal kiekjes van mijn meisje, wat een plaatje he ๐Ÿ˜‰..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten