zondag 29 augustus 2021

Remco (ACE Bertje)

Hallo, op 2/9/2020 kwam ik terecht bij mijn baasjes in België. Sindsdien woon ik met hen en mijn  poezenbroertje samen en wij zijn de dikste vriendjes ooit. Mijn baasjes zijn heel geduldig met mij geweest. Ik heb super veel zin in het leven. Ik hou er van om nieuwe mensen te mogen ontmoeten. Er zijn heel wat hondenvriendjes waar ik heel goed mee kan opschieten en fijn kan rondrennen. Lashka is mijn allerbeste vriendin. Onder haar begeleiding kan ik mee vrij rondrennen in de natuur. Mijn baasjes houden heel veel van mij en geven me de nodige ruimte om te groeien en mezelf verder te ontwikkelen. Ik beloon hen met goed te luisteren en met mijn oprechte adoratie.

PS: van de adoptanten: hartelijk dank dat wij deze geweldige hond mochten adopteren. Wij kunnen hem niet meer missen.

Met vriendelijke groeten,

Chris 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten