zondag 15 augustus 2021

Verhuisd

Lieve Allemaal,

Ik wil jullie even laten weten dat mijn vrouwtje en ik zijn verhuisd, wij wonen nu 5 minuten van het strand en dat is dolle pret, ๐Ÿคฃ ook vermoeiend hoor want ik heb het harstikke druk om krabbetjes te vangen en die op te peuzelen, daarnaast moet ik mijn balletje in de gaten houden, maar het is echt genieten, en ik kan hier weer los wat vroeger niet kon, dan ging ik er iedere keer vandoor met alle gevolgen van dien.

Ik hoop dat al mijn spaanse vriendjes snel worden geadopteerd.

Daarom doe ik een beroep aan iedereen adopteer een hondje of poes bij ACE, wij worden daar zo goed opgevangen en zijn dan klaar en blij om naar onze gouden mandje te gaan en wij geven alleen maar LIEFDE, en vragen wel of U een beetje geduld met ons heeft, dan komt alles goed.

Ook ik kom uit het dodingstation, en kijk nu naar mij.

Heel veel zandpootjes van Gabber(ace Robert)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten