zondag 15 augustus 2021

Milou is ondertussen 1 maand bij ons.

We zijn zeer blij met haar. Het is een schatje dat zo graag bij ons is en geniet van alle aandacht die ze krijgen kan. Ook een echte bezige bij en een typische jonge hond die steeds weer opnieuw de grenzen opzoekt, hoe kan ik aandacht krijgen en waar kan ik allemaal mijn tanden inzetten of wat kan ik in stukken scheuren. ๐Ÿ™ƒ  Stilletjes aan leert ze ook wennen aan andere mensen en honden. Niet altijd gemakkelijk voor haar met al die nieuwe dingen en geluiden rondom haar, maar je ziet haar echt vooruit gaan. Met af en toe een kleine geruststelling of de aanwezigheid van ons lukt er al veel. Op vakantie in Frankrijk heeft ze het ook goed gedaan. Hitte vindt ze maar niets, dan is ze liever lui dan moe en zoekt ze de schaduw plaatsen op. We dachten, een Spanjaardje zal wel houden van de zon, maar dat geldt niet voor haar. ๐Ÿ˜ƒ  Ik ben blij dat we Milou hebben mogen adopteren. Dat we haar een thuis kunnen geven. Dat jullie dit allemaal mogelijk maken, merci daarvoor! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten