zondag 22 augustus 2021

Zeus 1 jaar bij zijn baasje

Zeus has been with me for more than a year now, and I couldn’t be happier. Zeus is the best dog I could hope for! Everyone who meets him loves him right away.

He is so well behaved, calm and loving. 

I am still Working from home, so that gave me the chance to enjoy each other’s company basically 24/7. Our relationship grew over time as well and I am pretty sure he trusts me fully now. 

Thanks again for letting me adopt him!

Vertaald:

Zeus is nu meer dan een jaar bij me en ik kan niet gelukkiger zijn. Zeus is de beste hond waar ik op kon hopen! Iedereen die hem ontmoet houdt meteen van hem.

Hij is zo braaf, kalm en liefdevol.

Ik werk nog steeds vanuit huis, dus dat gaf me de kans om in principe 24/7 van elkaars gezelschap te genieten. Onze relatie is in de loop van de tijd ook gegroeid en ik ben er vrij zeker van dat hij me nu volledig vertrouwt.

Nogmaals bedankt dat ik hem mocht adopteren!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten