donderdag 5 augustus 2021

In memoriam Tibbs. ๐Ÿถ ๐ŸŒˆ๐Ÿฅ€

Gisteren heb ik afscheid moeten nemen van het allerliefste, schattigste, mooiste, trouwste, geweldigste, grappigste, slimste, teerste, moedigste, meest fantastische wezentje. Tibbs ( Benjamin bij Ace) mijn held, mijn maatje en toeverlaatje, altijd zo blij om me te zien. Allemans vriend en door iedereen graag gezien.  Je deed menig harten smelten. Zoveel onvoorwaardelijke liefde. Zoveel samen doorstaan en beleeft. Wat ga ik je mooie snoetje, je vertrouwde geurtje, je zemenlappen oortjes en je knuffeltjes missen. Het was van bij het begin liefde op het eerste gezicht. Het was de beste beslissing ooit om jou te adopteren.  Je had een moeilijke start in het leven maar onze jaren samen waren gewoon geweldig. We hadden een sterke band. Je leerde terug vertrouwen te hebben en wat geluk en liefde was Je laat een grote leegte achter in mijn hart maar ik ben oh zo blij om je in mijn leven te hebben gehad.  Het ga je goed mijn allerliefste Tibbsje en dikke vriend van Bo. Je zal door velen gemist worden..."Someday, somewhere over the rainbow we'll meet again" R.I.P.  ๐Ÿ’”๐Ÿถ๐Ÿฅ€๐Ÿ˜ช๐Ÿฅฐ๐ŸŒˆ 

Dank je aan jullie organisatie Ace-Charity Fabienne Paques om ons bijna 12jaar geleden te koppelen aan dit prachtige, bijzondere zieltje. Zoveel liefde voor dit beestje. Hij maakte ons leven een heel stuk rijker en completer. ❤❤❤





Geen opmerkingen:

Een reactie posten