vrijdag 2 februari 2024

In memoriam Pico

Slaapwel mijn engeltje mijn mannetje dat je me er door hielp toen het echt nodig was ๐Ÿ™

Ze wilde je in Spanje niet, maar ikke wel zene ❤️

Je ging altijd mee op avontuur en daar kon je echt van genieten

Toen besloot je in Kroatiรซ om zelf even schapenhoeder te spelen, nog in mijn nachtkleed ik achter je aan, met schaapjes en al over heel de camping om je terug te pakken te krijgen ๐Ÿซฃ

Je was een chareltje met een klein hartje maar met veel liefde in !

Ik moet je nu laten gaan en ik heb nog niet eens afscheid kunnen nemen want je bent om 7u gestorven en normaal zou dat in mijn armen moeten geweest zijn๐Ÿ˜ข maar ik was daar niet en ga me dit nooit vergeven, ook al probeerde ze je daar nog te helpen, je had zoveel vertrouwen in me, en dit voelt nog niet goed ๐Ÿ’”

Ga nu maar ons Sanneke en Rossi waar je graag een wou achter zitten, ze gaan je wel opvangen

En mijn papa gaat heel goed voor je zorgen samen met mijn andere kindjes die daar ook zulke zijn, wees niet bang mijn engeltje je zal altijd mama’s kindje blijven ๐Ÿ’ž en zal je altijd in mijn hart blijf meedragen

Je was mijn redder en ik ben je daar heel dankbaar voor ❣️

Iedereen mist je hier heel erg

Vandaag kom ik om afscheid van je te nemen, om je daarna terug mee naar huis te brengen ⚱️

14jaar aan mijn zijde als een perfecte vriend en kind,๐Ÿ’žloop nu maar vrij achter poesjes en schaapjes Picolietje ๐Ÿ’–

Rust zacht mijn Picolietje en nog eens bedankt dat ik je in mijn leven mocht hebben ๐Ÿ’–

Love you so much ❤️❤️❤️





Geen opmerkingen:

Een reactie posten