woensdag 30 augustus 2023

Ik zit er nog altijd...

"Hoi, ik ben Luxor (4 j, 15kg) en ja, ik zit hier nog, al bijna 2 jaar ondertussen. Tientallen vriendjes heb ik al zien vertrekken naar hun nieuwe thuis. Ik bleef steeds achter, mij afvragend waarom. Vinden jullie mij lelijk? Lijk ik te streng? 

Mijn karakter is het beste te omschrijven als dat van een Terrier : rustig, intelligent, zelfzeker, en af en toe een tikkeltje eigenzinnig.

Ik moet ook mijn energie kwijtraken met dagelijkse wandelingen en speelmomentjes. Mijn verzorgers zeggen ook dat ik heel slim ben en graag leer. Andere honden zijn geen probleem, maar ze moeten wel uit de buurt van mijn bakje blijven. Daar heb ik in mijn leven altijd moeten voor vechten, om te overleven. 

Ik ben geen fluffy, knuffelig type hondje, maar onder dat stoere uiterlijk, heb ik wel een peperkoeken hartje, dat volop zal kloppen voor mijn nieuwe baasje." 

Meer informatie over mij vind je hier.

Vragen of interesse? Stuur dan geheel vrijblijvend een mail naar adopties@ace-charity.org 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten