De omgang met andere honden gaat ook steeds beter. Hier hebben we wel wat hulp bij gehad maar het heeft goed geholpen.
Wanneer we in het bos wandelen, Rina los loopt en er een andere hond aan komt blaft ze tegen de hond als een echte dame, maar wanneer de andere hond terug blaft komt ze vlug naar mij voor bescherming. Een echte held op sokken.
Rina is op haar plek bij mij en ik ben blij met Rina om mij heen.
Op de onderste foto lijkt Rina enorm op haar broer Rocky (19439) die nog in het asiel zit! Ik hoop dat Rocky ook snel geadopteerd gaat worden en ze elkaar kunnen ontmoeten.
Heel veel groetjes van Rina en van mijzelf (Christel)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten