zondag 14 april 2024

Hoe gaat het nu met Marie-Sol?

Allereerst, de genezing vwb de oogjes van Marie-Sol verloopt  zeer voorspoedig!

Echter, ik merkte dat ze het wandelen nog wel leuk vindt, maar ze is snel moe .

De blindheid met de daarbij behorende onzekerheid zal haar zeer zeker parten spelen, dus energie vreten.

Maar, dan heb ik Jody en Lady-Jane nog, die  volop energie hebben en dat ook kwijt moeten.

Wat moet je dan?

Welnu, mijn motto; as het nait kin zoas het  weezn mot , din mot het  mor zoas het  kin .., een Buggy dus!!

Marie-Sol kan dan af en toe een stukje wandelen en als ze moe wordt kan ze heerlijk liggen in de Buggy en Jody en Lady-Jane kunnen dan volop hun energie-ei kwijt en kunnen we met zijn allen weer kilometers maken..

Probleem opgelost!!

Maar... ik heb van mijn levensdagen nog never nooit achter een wandelwagen gelopen, zo zie je maar weer, nooit te oud om te leren!

Groetjes van de spanieltjes en mij, Tieske. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten