vrijdag 12 april 2024

Hallo allemaal, mijn naam is Enzo en ik mag me even aan jullie voorstellen.

Ik ben een knappe (als zeg ik het zelf 🤭) jongen van 5 jaar. Intussen al 2 jaar geleden werd ik gered van de straten in Zuid-Spanje door ACE/SHIN en kwam ik bij hen in de refugio terecht. 

Jeetje, wat was ik blij dat ik niet meer zelf moest zoeken naar eten en drinken… Nu krijg ik elke dag vers water en lekkere brokken. Soms zelfs wat snoepjes of een dik bot. Daar zeg ik geen ‘nee’ tegen, ik eet het meteen op en hoop dat het volgende lekkers snel volgt.

Intussen wacht ik in het asiel al meer dan 2 jaar op een plekje bij een lief gezin. Ik heb al heel wat vriendjes zien vertrekken. Telkens ben ik blij voor hen. Maar als ik heel eerlijk ben, ben ik ook een beetje jaloers. Ik zou graag ook wel eens mijn koffertje maken en naar zo een mensenfamilie vertrekken. 

Ik maak kort even reclame voor mezelf: ik ben een lieve, knappe jongen die houdt van aandacht en uitstapjes. Ik ben al een paar keer mee gegaan naar het strand en dit vond ik helemaal geweldig. Ook het terrasje nadien vond ik leuk en ik gedroeg me er voorbeeldig (soms kreeg ik wat lekkers toegestopt onder tafel, maar dat mag ik niet verder vertellen 🤫). 

Ik knuffel heel graag. Krabbetjes op mijn buik zijn mijn favoriet. Ik vind teefjes wel oke, maar heb het niet op al mijn mannen-soortgenoten. Als ze niet te hevig zijn, is het meestal wel oké voor mij. 

Heb jij een mand voor mij? 


Meer informatie over mij vind je hier vind je hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten