zondag 10 oktober 2021

Jazzy

Jazzy gaat heel goed kon niet beter,het is de liefste en aanhankelijkste en de knapste op aarde.Hij ligt samen met de poes in bed te slapen bij mij.Hij gaat overal mee naar toe achter op de scooter, vindt ie fantastisch scooter rijden.Hij gaat ook meeop visite iedereen kent jazzy hier in de buurt .We wandelen meestal iedere dag 2 kmof meer .als het tenminste droog is.Hij heeft een speciale rode regenjas gekregen zodat ie als het hard regent toch droog blijft.Hij eet goed brokjes en versekip of vis,en honde snoepjes.Hij gaat regel matig in bad en wordt iederedag gebosteld en gekampt vindt ie zalig gaar ie voor liggen Ik probeer z,n tanden afentoe tepoetsen en hij zit in het dierenziekenfonds.Hij heeft een leven als een koning.En zo wordt hij ook behandelt.En hij verdient het ook.Volgend jaar gaan we samen op vakantie dat is de bedoeling. Hij is een x bij de dierenarts  geweest en die zei dat hij kern gezond was.En ik hoop dat ie dat nog heel lang blijft, want  ik ben stapel gek met hem.Volgende maand wordt hij 3 jaar,dus ik hoop dat we nog heel lang samen zijn.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten