zondag 24 oktober 2021

Hallo

Lieve Allemaal,

Inmiddels kennen jullie mij wel, en vertel ik over mijzelf wat ik meemaak.

Nu zijn wij verhuisd naar het strand en dat is dikke pret, en ik kan niet zonder mijn balletje gaat overal mee naar toe.

Ik was weer op een strand, en zie ik ineens een mevrouw plat op haar buik liggen, ik dacht daar moet ik even heen, ze had iets in haar handen kon ik op afstand niet goed zien, dus ik daar heen……wat bleek die mevrouw haar hobby is dierenfotografie, en ze was weg van mij…..hoe vinden jullie dat, en zo had ze mij op de foto…….ik natuurlijk haar vertellen waar ik vandaan kwam…en dat er toen een lieve mevrouw in spanje was, Fabienne  en lieve vrijwilligers💖 die hebben mij gelukkig uit het dodingsstation gehaald….en toen ben ik in 2016 naar nederland gevlogen…..naar mijn goudenmandje….ze vertelde dat haar hond was overleden……toen heb ik direct verteld dat daar nog een heleboel lieverds zitten, die graag een goudenmandje willen.

Ik heb haar verteld over de geweldige club….ACE/SHIN is en dat ze op de site moest gaan kijken….ze vertelde dat ze dat ging doen…..ik kruis nu al mijn pootjes dat ze snel een lieverd gaat uitzoeken……nu dit is het resultaat van de shooting…..ik sta er toch super op vinden jullie ook niet….🤣

Tot de volgende keer dikke knuffels voor ACE/SHIN en al mijn vriendjes daar……ik kan alleen maar zeggen hou vol…….ALLES KOMT GOED.

Zandpootjes  van Gabber





Geen opmerkingen:

Een reactie posten