donderdag 28 maart 2024

🐾 Ontmoet onze bijzondere "blutsjes"! 🐱

In ons asiel hebben we het voorrecht om voor unieke katjes en hondjes te zorgen. Ze hebben een afwijking, ziekte of handicap, maar dat maakt ze juist extra speciaal. Elk "blutsje" verdient een liefdevol thuis en een kans op een gelukkig leven.

🏠 Overweeg jij een plekje in je hart en huis vrij te maken voor een van deze bijzondere diertjes? Laat je betoveren door hun moed en doorzettingsvermogen!

Samen kunnen we hun leven mooier maken! πŸ’•


Deze week stelt mooie Cala zich voor.

Hallo, lieve dierenvrienden! Ik ben Cala.

Ik ben (al zeg ik het zelf) een ongelofelijk mooie, elegante en superlieve poes. Met mijn zachte karakter ben ik sociaal met andere katjes, maar ik kan ook als katje alleen gelukkig zijn.

Helaas ben ik een "blutsje" omdat ik positief getest ben op het Feline Leukemie Virus, oftewel FeLV. Dit betekent dat ik meer kans heb op het ontwikkelen van tumoren. De levensverwachting voor katjes zoals ik is moeilijk te voorspellen, maar met de juiste zorgen, voeding en soms medicatie kunnen we nog enkele mooie jaren samen hebben.

Vanwege mijn FeLV-status word ik alleen als binnenkatje geplaatst en mag ik niet in contact komen met andere (FeLV-negatieve) katjes. Dit is om het risico op besmetting en andere ziektes te verminderen, evenals de stress die dit met zich mee kan brengen.

Ik weet dat ik een rugzakje met me meedraag en dat het niet makkelijk zal zijn om mensen te vinden die hun huis en hart voor mij willen openen, ik wacht immers al drie lange jaren in het asiel. Maar ik ben in de eerste plaats gewoon een prachtige, lieve kat die recht heeft op een mooi leven.

Kun en wil jij voorbij mijn FeLV-positieve status kijken en mij dat diamanten mandje bieden dat ik zo verdien? Ik beloof je alle liefde en dankbaarheid die ik in me heb!

 

Liefs,

Cala πŸΎπŸ’•



Geen opmerkingen:

Een reactie posten