zondag 31 maart 2024

In Memoriam BASILIO

4 maart 2024

.....Vandaag is mijn geliefde hondje Basilio over de regenboog brug gegaan.  Op 1 Maart is hij 20 jaar oud geworden en wij hadden nog een heel ingetogen verjaardag feestje.
Hij en ik hadden een heel bijzonder band....8 jaar en 1 maand geleden kwam hij in mijn leven....een vrijwilliger van ACE had hem meegebracht en ik heb hem op de trein station Roosendaal ontmoet....en het was liefde op het eerste gezicht...van allebei kanten.  Maar zijn klein lichaam was bros....en hij had ja alleen maar een oogje en het andere oogje was toenemend blind....maar hij heeft zo oneindig veel licht en liefde in mijn leven gebracht....daarvoor ben ik zo dankbaar.
Maar in de laatste maand was zijn klein lichaam heel achteruit gegaan...en nu was hij niet meer in staat om te lopen of te staan...en eten en drinken was alleen maar met mijn hulp mogelijk....en ofschoon ik alles mogelijke op aarde voor hun wilde doen....wij waren aan een punt gekomen waar wij allebei moesten toegeven dat een leven over de regenboog brug met bonte kleuren en wolken voor Basilio toch beter was als het leven hier op aarde met pijn in zijn teder lichaampje.....
Auf Wiedersehen...mein allerliebstes Hundchen......ich danke Dir fuer Deine Liebe und fuer jeden Tag mit Dir....

Het is heel erg moeilijk voor mij, hij was mijn lievelingshondje, zo klein, zo teder, blind en alles daar omheen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten