zaterdag 23 maart 2024

In Memoriam Martes

Dag lieve Martes,

Mijn lieve Rigo zoals we je noemde (omdat je altijd rook alsof je al in staat van ontbinding was), aka Rigormortis. In Spanje in het dodingsstation beland waar je op dinsdag als laatste werd gered (Martes is Spaans voor dinsdag) je geluksdag ... nog 3 jaar zat jij in een Spaans asiel. Ik adverteerde destijds voor die stichting en ook Indy kwam er vandaan, en ondanks dat ik Binky en Indy al had vond ik je zo sneu dat ik besloot je te adopteren.

Wat hebben we veel meegemaakt, en zoals een echte podenco beaamt ben je een aantal keer weggelopen, mijn hart in mijn keel, meerdere malen heb ik je ergens op moeten halen .... Geen vlieg deed je kwaad, behalve dat je altijd mijn prullenbakken leeg haalde, onwijs veel haar verloor en altijd overal bovenop moest liggen, wat heb ik je vaak vervloekt daarom 🀣🀣

Toen mijn moeder overleed kwam je naar me toe en legde je koppie op mijn schoot, en zo hebben we uren in de tuin gezeten, gewoon jij en ik ....

Je was de laatste tijd gewoon op, na een epileptische aanval ben je er nooit echt bovenop gekomen, je heupen deden het niet meer, je liet je ontlasting lopen, je was gewoon op ....

Mijn 3 musketiers, Binky, Indy en Rigo, nu weer samen ❣️

Lieve Rigo ik ga je missen, zelfs je stinkende adem, de vieze keuken elke morgen en je haren ...

Dag gekke Spanjool😘







Geen opmerkingen:

Een reactie posten