zaterdag 23 december 2023

Even een update over Jody, Marie-Sol, Lady-Jane

Hallo lieve dierenvrienden,

Even een update.. 

Mijn lieve schat Marie-Sol is nu helaas geheel blind en daarbij doof.

Haar wereldje is dus behoorlijk klein geworden, wat mij zeer aan het hart gaat.

Betekent dus voor haar niet meer los lopen in het veld wat ze altijd zo prachtig vond, ze loopt nu enkel nog aan de lijn en voelt zich alleen nog vertrouwd op het harde, de weg dus.

Voor de rest, Jody en de kleine Lady-Jane vermaken zich nog prima.

Hieronder een foto van de Santa-Ride afgelopen zaterdag te Onstwedde.

Lady-Jane voor op de bok naast mij, Jody en Marie-Sol zaten achter in het karretje, helaas niet te zien haha.

Ben ook trots op mijn pony Kelly die inmiddels 26 jaar is!.

Kortom, het was genieten die dag met al mijn lievelingen dicht bij me.

Bij dezen wens ik jullie allen hele fijne feestdagen en een goed en gezond 2024, ook voor alle viervoeters.

Groetjes,

Jody, Marie-Sol, Lady-Jane en Tieske.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten