zaterdag 21 oktober 2023

Lilou (ACE Posie).

"Hallo Lilou hier, het zwarte cross Bretonneke. Ik wilde jullie laten weten dat ik nu precies 1 jaar in BelgiΓ« ben bij m'n lieve baasjes. Baasjes vinden me heel flink en zottekes in huis, een clowntje dus.  Waken kan ik als de beste, er moet niemand rond mijn huis sluipen. Het wandelen gaat al stukken beter, ook al ben ik best nog wel zenuwachtig als ik overdag naar buiten ga.  's Avonds als het donker is ben ik veel meer de grote held buiten. Dan zoek ik naar poezels en schiet ik als een pijl vooruit als er een in 't vizier komt, dan moet baasje me kort houden. Ik weet precies waar ze zitten die poezebeesten, hihi. Verder ben ik superlief en aanhankelijk, geniet ik van knuffel en lekker slaapjes doen op het bed  ' s nachts, zaaaalig! Dikke knuffel aan alle achterblijvertjes in Spanje 😘😘😘 Lilou 🩷"  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten