zondag 25 juni 2023

Mijn 2 opvangers die een duo mochten worden!

Na een verleden in Spanje mocht eerst Zac in opvang in Westzaan en eenmaal geplaatst was het de beurt aan Winston. Zac vond de gouden mand bij mensen met een Podenco (senior) en niet veel later bleek de Podenco ziek, overleed en was Zac "hond alleen" op zijn adresje.

Intussen had ik Winston in de opvang en nog steeds contact met de adoptanten van Zac (Charlie). Voorzichtig gooide ik een balletje op...Leek me een leuk duo maar de adoptanten gaven eerlijk aan dat ze dat toch nog een beetje te vroeg vonden na het overlijden van hun lieve Podenco. Alle begrip maar  "niet geschoten altijd mis"...

Totdat ik een filmpje kreeg waarop duidelijk werd dat Zac (Charlie) een vriendje wilde...en zo ging het balletje rollen.Gisteren was * de date * en ja....ook Winston werd geadopteerd...Winston...het hondje dat ruim een jaar onopgemerkt in 't asiel ACE verbleef....

Hier de eerste beelden van een fantastisch duo..

Dit gun je toch ieder dier ?

Don't shop

Adopt!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten