dinsdag 18 april 2023

Nieuws over Doris (ACE Frutti)

"Vorige week zag ik enkele foto's van Saartje (ACE Tutti) passeren. Ik wou jullie even laten weten dat ook haar zusje Doris (ACE Frutti) goed is terechtgekomen. Doris is de beste hond die we ons konden dromen. Ze houdt ondertussen ongelooflijk van wandelen. De eerste weken ging dat moeizaam, nu staat ze klaar aan de achterdeur als ze haar leiband ziet. Tijdens de wandelingen geniet ze er het meest van als we haar loslaten en ze in de velden kan rondrennen. Ze is nog altijd overenthousiast bij het zien van andere mensen. Ze snuffelt, ze likt, ze schudt met haar kont, ze zou je opeten van liefde. Waar houdt ze nog van? Van putten graven in de tuin, van golfballetjes om mee te spelen (ze duwt ze expres onder de zetel met haar neus, waarna ik telkens op mijn buik mag om ze er vanonder te halen!), van chips, van knuffels en likjes geven als ik thuiskom, van onze twee poezen. De liefde van die laatste twee is helaas nog niet wederzijds πŸ™‚". 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten