woensdag 26 april 2023

Update van voormalige langzitter John Doe

Vorige week kwam ik aan bij de nieuwe baasjes. Aanpassingsproblemen heb ik amper gehad. Ik heb hier een speelkameraadje, een Jack Russelke.  Tess heeft me de eerste dag een rondleiding gegeven in de tuin. Ik heb uiteraard alle planten en bloembakken besproeid.  Kon ik weten dat het hier zo dikwijls regent en dat mijn gesproei niet echt noodzakelijk was. En van regen gesproken..... ik heb gemerkt dat ik geen fan ben van regendruppels.

Zoals je ziet op de foto's heb ik een ligzeteltje vanwaar ik alles goed kan observeren, zeker de ijskast πŸ˜‰.

Tijdens de wandeling kan ik wel luidruchtig zijn maar ja, als nieuwkomer in de buurt moet ik mijn stemgeluid toch wel eens laten horen.

Ik doe de groetjes aan de achterblijvertjes in Spanje en hoop dat ze ook snel een baasje vinden.

Wordt vervolgd ! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten