donderdag 27 april 2023

ACE Zac in opvang in Nederland

ACE Zac, luistert nu naar Mac.. is er moe van....Mensen tonen belangstelling en dan ondanks enthousiasme nog geen enkele mail voor mij, *zucht*😴.Ben in voor een geintje, moet nog veel leren maar doe echt mijn stinkende best. Doe goed mee in de roedel, we eten gezellig samen, wandelen fijn en dat is een stuk leuker dan mijn leven hiervoor in SPANJE.Ben een sociale kanjer, lief met honden ,kan bij katten die honden gewend zijn en ook met kinderen ben ik lief.De kleine kinderen mogen bij mij maar wel onder begeleiding.Gedraag me goed in de auto, wandel inmiddels keurig mee en soms moeten we even met z'n allen alleen thuis blijven en zelfs dat lukt me al best goed met al mijn katten- &hondenmaatjes hier. Lig dan heerlijk in een benchje..Lijk ook al volledig zindelijk !Ik ben een vrolijke jonge snuiter en wens een gouden mandje.Ergens waar ik voor altijd blijven mag...Wie - o - wie wil mij dat bieden ? Je kunt mailen naar adopties.nederland@ace-charity.org

Hoor ik snel van je ???? Ik ben het zó waard!😍

Verblijf in Nederland in Westzaan.

Dikke lik,

MAC! (ACE Zac)😘 




Meer informatie over mij lees je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten