donderdag 1 december 2022

Laima in Nederland sinds 30-11-2016

Zes jaar geleden wachtte ik in spanning af op het moment dat ik naar Schiphol kon om Laima op te halen. Het vliegtuig was een beetje vertraagd, maar toen de bench met Laima aankwam en er een lief en vrolijk hondje uit de bench stapte was het goed. In de auto ging ze heerlijk op mijn schoot liggen en eenmaal thuisgekomen ging het allemaal heel natuurlijk. Laima is een fantastisch hondje. Mijn grote, kleine vriendin zeg ik altijd. Ze gaat altijd gezellig mee op vakantie, weekendje weg, op visite, ze wil overal bijzijn. De begeleiding door ACE was vanaf het begin ontzettend goed en professioneel. Ik heb ontzettend veel respect en bewondering voor alle medewerkers en vrijwilligers. Jullie verdienen een hele grote pluim. De omstandigheden zijn soms loodzwaar, maar hoe moeilijk ook, jullie zorgen ervoor dat zoveel honden en katten een liefdevol en warm mandje krijgen.

Groetjes,

Monique 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten