zaterdag 31 december 2022

Nieuws over Juani (ACE Juanita)

"Mijn lieve Juani is jarig en blaast 15 kaarsjes uit. Niet te geloven hoe snel de tijd gaat. 7,5 jaar geleden kwam ze bij mij en ik heb haar toen beloofd dat ik alle slechte jaren die ze had in Spanje, zou vervangen door evenveel goede jaren. Hopla daar zijn we dan in gelukt. Alle volgende jaren zijn kersen op de taart. 

Juani is nog steeds een vinnig madammeke met een sterke spirit en levensvreugde. Lekker eten en snoepjes mogen zeker niet ontbreken. Van een grote lekkerbek gesproken! 

 Gelukkige verjaardag lieve meid, ik heb al zo genoten van onze avonturen samen en wil er nog heel wat jaartjes bij doen. 

Een fijn eindejaar gewenst en een mooi 2023. 

Veel groetjes van Juani 🐾🐾🐾"










Geen opmerkingen:

Een reactie posten