donderdag 8 december 2022

DAXX (ACE Empanado, 20651)



Hallo, ik ben Daxx, vroeger heette ik Empanado, maar mijn baasjes vinden dat geen mooie naam. Ik loop nu in het bos, dat vind ik leuk, maar ik mag niet loslopen, want ik luister nog niet goed en ik loop alle honden, katten en vogels achterna. Binnenkort moet ik op cursus. Eén keer per week als het niet regent mag ik loslopen op de hondenspeelplaats, Bello. Daar kan ik heel hard rennen en met andere honden spelen. Ik ben op 25 augustus 2022 bij mijn baasjes in Nederland, Rotterdam gekomen. Ondertussen ben ik wat groter en dikker geworden. Ik houd van lekker eten, maar ik krijg bijna altijd brokken. Soms knabbel ik maar aan het tapijt, of de tafelpoot. Dat vinden mijn baasjes niet leuk! Maar zij vinden mij wel lief en slim. Het is nu koud in Nederland, heel anders dan in Spanje, maar ik heb nu een dikke wintervacht.



Wij gaan 2-3 keer per maand naar het huisje op de camping. Daar kan ik wel in de tuin loslopen. Ik houd dan de katten uit de tuin, want ze zijn bang van mij. Ik moet nog echt wennen aan andere mensen. Vrienden van mijn baasjes willen mij aaien, maar dat wil ik (nog) niet. Dan doen ze alles, zoals op de grond zitten en rollen,  om mijn aandacht te krijgen. Rare mensen! In Rotterdam is het heel erg druk op straat. De tram maakt heel veel lawaai. Ik vind dat niet fijn. Mijn baasjes laten mij dan ook nooit in de straat uit. Met de auto gaan we naar het bos , of naar het park. Ik vind dat ACE mij goede baasjes heeft gegeven. Ze zijn streng, maar heel lief. Als ik iets wil dan blaf ik. Dat vinden zij niet altijd leuk. Soms krijg ik mijn zin, maar niet altijd! Het gaat mij goed. Dag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten