zondag 11 december 2022

Dag 10 Adventskalender – Alabany & Sol

ALBANY #15856

All I want for Christmas is …
een nieuw thuis want door gezondheidsproblemen van mijn baasje kan ik daar niet blijven. Ik ben in het begin wat bang/onzeker, zeker naar mannen toe. Maar eens ik weet dat ik je kan vertrouwen, wijk ik niet meer van jouw zijde. Knuffels en gezellig samen in de zetel liggen zijn dan mijn favoriete hobby’s. Vreemde honden vind ik eerst maar niks, maar ook dat verandert eens ik kennis heb kunnen maken. Mijn nieuwe thuis moet wel goed omheind zijn want ik kan makkelijk 1m50 hoog springen zonder aanloop. In de wagen word ik helaas ziek. Hopelijk is dit geen probleem om voor mij te gaan!
https://ace-charity.org/honden/honden/15856/




SOL #19098
All I want for Christmas is …
een thuis waar ik alle aandacht voor mezelf heb. Ik ben voor mensen erg lief, en gek op knuffelen, maar wacht al meer dan anderhalf jaar op mijn enkeltje geluk. Ben jij mijn match?
Meer info: https://ace-charity.org/katten/katten/19098/ 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten