donderdag 21 maart 2024

In memoriam Biagio❣️

hallo ACE❣️

Ruim 14 jaar geleden mochten wij adoptie-gezin worden voor Biagio, die wij omgedoopt hebben tot Gio. In de ontvangst hal op Schiphol was 't eerste wat hij deed: een plas tegen de wachtstoelen, toen alle andere honden die uit de reisbench kwamen bij langs en toen.....was ik, Jan Kroon, aan de beurt om heftig begroet te worden. Niks reisstress, niks vreemdelingenangst! 1 blij ei‼️
Hij was de eerste van 5 honden die we via jullie mochten opvangen. Hij, de eerste en Mila, de laatste waren er nog. Hij heeft gladharige teckel James, Laika de oude bastaard en ruighaarteckel Floyd overleeft. Hij is met mij mee gegaan na een relatiebreuk, heeft kinderen 't huis zien verlaten maar is altijd aan mijn zijde gebleven en ook beste maatjes geworden met m'n nieuwe vriendin. Was een krachtige, sterke hond die nooit ziek was, nooit moeilijk naar welk mens of welke hond dan ook. Hij leefde overal in mijn huis en kapsalon, kon gaan waar hij wilde en zomers in en uit lopen zoveel hij wilde! M'n familie, vrienden en klanten waren allemaal echt gek met hem en hij met iedereen, vooral als er ook nog iets lekkers voor hem meegebracht werd!!

Vorige week helaas ging het mis.... Z'n conditie liet hem opeens helemaal in de steek.. Hij wilde nog wel maar 't lukte niet meer en hij begon het toch op te geven.... Ik heb zo ongeveer 't moeilijkste besluit van m'n leven, samen met m'n vriendin en de dierenarts moeten nemen en hem voor de pijn en verdere "onteering", moeten laten  gaan........ 14 geweldige jaren mocht hij bij me zijn, we mochten hem een warme plek geven maar hij was een verrijking in mijn en ons leven.

Jan Kroon  





Geen opmerkingen:

Een reactie posten