donderdag 20 juli 2023

ACE Papa in de opvang (NL)

Hallo allemaal !

 

12 Juli was ik de bofkont.

Meer dan welkom in de opvang ...Wow!

Na zo lang asiel had ik eindelijk zicht op een grotere kans om een thuis voor altijd te vinden.

In de opvang zijn ze verliefd, vinden ze mij een fantastisch hondje. Ze staan versteld van mijn fijne karakter en snelle aanpassingsvermogen! In Spanje was het druk, had ik  weinig vertrouwen en dat liet ik zien door te happen en nu word ik gezien als een geweldig ,lief ,gehoorzaam ventje!

Zo zie je maar...hoe fijn het is als wij, adoptiedieren 

de kans krijgen om in opvang te mogen....

Waarom dit berichtje van mij ?

Nou, om aandacht te vragen voor de andere dieren die 

in Spanje ook hun kans afwachten en voor sommigen duurt dit zΓ³ ontzettend lang! GEEF ZE EEN KANS!

 

Liefs, Tije (*ACE Papa)




Informatie over Papa vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten