zondag 28 mei 2023

Afscheid van mijn lieve Chica

23 april 2015 kwam Chica, kleine cross podenco, via Ace in mijn leven. Een heel lief , zachtaardig hondje dat in het begin heel erg bang was voor alles en iedereen. Nadat ze vertrouwen terug had gewonnen in de mens vond ze het heerlijk om door iedereen op straat aangehaald te worden.

Wat hebben we samen heel veel mooie wandelingen gemaakt in de natuur en wat wat vond ze het heerlijk in de fietskar langs de zee als we op vakantie waren. Ze was altijd aan mijn zijde, dag en nacht.

Afgelopen 2 mei sloeg het noodlot toe en moest ik geheel onverwachts afscheid nemen van mijn allerliefste maatje na constatering van een kwaadaardige bloedende tumor op haar milt. De dierenarts heeft haar bij mij thuis laten inslapen.

Ik ben er kapot van en het zal tijd nodig hebben om dit een plek te geven!!

Ik ben dankbaar voor de mooie 8 jaren samen en dat jullie haar destijds gered hebben zodat ze in mijn leven kwam.

 

Vaarwel lieve Abelina/Chica ♥️


Van jager/straathond naar een leven dat ze verdiende......




Bij deze nog andere kleine collage van mijn Chica, ik zei altijd de lachende podenco ♥️๐Ÿ’”♥️......




Geen opmerkingen:

Een reactie posten