zaterdag 1 januari 2022

Seasons greetings! ACE Zanna

An update on Samhain: she continued to settle in well here with me and seems to feel fully at home here now. She is so well behaved and doesn’t seem to have any issues with me leaving for a few hours at a time. I made sure to build up the time gradually and left her with things to play with and chew and relaxing music to keep her company. I was in Ireland for one week and she stayed with a family who have a dog, again no issues there. She had a great time and was delighted to see me when I arrived back!


I am amazed at how intelligent she is, she learns new commands in a matter of minutes and I am able to let her off the lead in the park of my apartment building. She loves that! We go on the bus and the tram into the city and she makes new friends every time we go out! Such a friendly dog! Everyone who meets her seems charmed by her, it’s amazing.

I hope you are both having some well-deserved time to relax over the festive period. Thank you both for your help with Samhain, she has made a huge impact on me and I am very grateful.

Kirstyn 

Even een update over Samhain: ze settelt zich goed hier en lijkt zich hier nu helemaal thuis te voelen. Ze gedraagt ​​zich zo braaf en lijkt er geen problemen mee te hebben dat ik een paar uur achter elkaar wegga. Ik zorgde ervoor dat ik de tijd geleidelijk opbouwde en liet haar dingen achter om mee te spelen en te kauwen en ontspannende muziek om haar gezelschap te houden. Ik was een week in Ierland en ze verbleef bij een gezin met een hond, ook daar geen problemen. Ze had een geweldige tijd en was blij me te zien toen ik terugkwam!

Ik sta versteld hoe intelligent ze is, ze leert nieuwe commando's in een kwestie van minuten en ik kan haar los laten in het park van mijn flatgebouw. Daar houdt ze van! We gaan met de bus en de tram de stad in en ze maakt elke keer nieuwe vrienden als we uitgaan! Zo'n vriendelijke hond! Iedereen die haar ontmoet lijkt gecharmeerd van haar, het is verbazingwekkend.

Ik hoop dat jullie allebei wat welverdiende tijd hebben om te ontspannen tijdens de feestdagen. Bedankt allebei voor jullie hulp met Samhain, ze heeft een enorme impact op mij gemaakt en ik ben je erg dankbaar.

Kirstyn



Geen opmerkingen:

Een reactie posten