zaterdag 27 november 2021

Update van Yazi

Ik kwam op 2 juni in BelgiΓ« aan, na een zwaar ellendig leven vol geweld en grote verwaarlozing. Het geloof in de mens was ik kwijt, ik was van alles bang en had ook nooit iets geleerd behalve overleven samen met nog een tiental andere honden ben ik gered geweest door Seprona en ACE|SHIN. Daar kreeg ik eindelijk eten en verzorging. Al gauw werd ik geadopteerd en mocht ik een lange reis maken.In het begin was ik daar ook bang want ik was bang van mensen en alles was nieuw voor mij. In een mand slapen, gaan wandelen aan de lijn, niet meer om eten moeten zoeken, een baasje die me aaide, allemaal dingen die ik niet kende en waar ik bang voor was. Bijna vier ik mijn 1 ste kerst bij mijn baasje en wat is mijn leven veranderd, hierbij enkele foto's, bedankt Fabienne en co, voor het redden van ons op die ellendige plaats, ik stel het goed nu en ben gelukkig!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten