woensdag 24 november 2021

ACE Online Jubileum - MAAK KENNIS MET FABIENNE πŸ–πŸΌ

 


Mijn naam is Fabienne Paques en ik ben 57 jaar jong. 
Ik ben sinds 11 december 1999 met dit levenswerk ACE begonnen en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad, ook al is het een zeer zware taak om elke dag verantwoordelijk te zijn voor zovele kloppende hartjes. We vechten elke dag opnieuw, trachten elke wereld die in onze handen komt weer een goede thuis te vinden. Vandaag staan we op bijna 24.000 levens! Het is erg positief aan de ene kant, maar ook triest dat dit moet gebeuren.
Tijdens het Online ACE Jubileum zal ik mijn verhaal doen en beantwoord ik graag al jullie vragen over ACE. 
Heb jij een vraag voor mij? Zorg dan dat je op 11 december 2021 bij het Online ACE Jubileum aanwezig bent. πŸŽ‰πŸŽˆ Houd onze socials in de gaten voor de laatste informatie! πŸ˜„ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten