Welkom op de blog van ACE en SHIN, veel leesplezier !
Onze Santos (aka Dirkske) is is eergisteren twee jaar geworden en in alle opzichten een schat, slimme deugniet, gouden hart, beschermer, waker, goofball π
Zijn zusje Nova (Dirka) komt ons 1 keer per maand bezoeken en dan gaan we samen wandelen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten