zaterdag 29 mei 2021

In memoriam Ava,…

Tot mijn grote verdriet heb ik zondagavond j.l. mijn lieve Ava (ACE Pocahontas) in moeten laten slapen.  Ze bleek heel erg ziek te zijn. (auto-immuunziekte, bloedarmoede en ws tumoren)  Ik ben heel erg verdrietig, er ligt een steen op m’n maag en mijn hart ligt aan gruzelementen. Ze was mijn maatje, mijn allerliefste huisgenoot en mijn grote Liefde. Ik ben enorm dankbaar voor de vier prachtige jaren die ik met haar mocht doorbrengen. Het was een geweldige lieve, mooie prachtige hond, die van een bang angstig wezentje uitgroeide tot een geweldig vrolijke lieve hond, die iedereen hart stal en waar iedereen stapel gek op was.  Ik zal haar verschrikkelijk missen, maar koester de tijd die ze bij me was.  ACE, bedankt voor dit prachtige cadeau. Ze heeft mijn leven een stuk mooier gemaakt!   Veel liefs Ilonka 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten