dinsdag 25 mei 2021

Max (voorheen Loekie)

Ik heb Max in de Corona tijd op mogen halen, bewust voor een Spaanse hond. Mijn vriendin heeft ook een Spanjaard bij Ace vandaan dus de keus was gauw gemaakt. Max was erg bang bij het ophalen naar binnen 15 minuten was hij al erg op z'n gemak in de auto. Tja, de auto, dat is bijna z'n favoriete plek, vindt hij gewoon geweldig. Maar goed ook, want ik geef rijles en Max mag mee in de auto. Alle leerlingen zijn dol op Max, en andersom ook. Z'n grote zus, de hond van m'n vriendin, is hij gek op. Mooi stel die 2. Max een kruising Jack Russell en Teckel (is dus een Jackel) en Lena een Mastif. Doldwaze spelletjes doen die 2; rennen, stoeien, blaffen naar voorbijgangers, gek doen op strand, u roept en zij draaien. Max liep al na 3 dagen los op het strand en in Duin, en gewoon ook goed luisteren. Thuis ligt Max het liefst uit het raam te kijken over z'n Koninkrijk... Wat een verrijking van je leven zo'n schat. Voel me echt bevoorrecht dat ik Max heb mogen adopteren, bedankt! 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten