Welkom op de blog van ACE en SHIN, veel leesplezier !
Ik geniet iedere dag van hem. Op de hondencursus vindt hij eindelijk de tunnel nu ook leuk maar springen is het allerleukste. Alhoewel de tweede stok iets lastiger isππ
Geen opmerkingen:
Een reactie posten