vrijdag 22 januari 2021

In memoriam Zora

Hallo,

ruim 12 jaren geleden heb ik het grote geluk gehad Zorra (bij Ace bekend als Lovely) te mogen adopteren.

Een schuwe maar zeer wijze en intelligente Zorra. Ik heb haar de namen Zorrafina, Bonita, Teodora á la Malaga gegeven, roepnaam Zorra. Ik heb Zorra gisterenavond moeten laten inslapen vanwege een acuut leverfalen. Een groot gemis, Zorra was een kleine hond met een groot karakter. 13 jaar heeft ze mogen worden.

Zorra is 12 jaar lang 24 uren per dag bij mij geweest, was altijd mijn grote steun en toeverlaat. Met Zorra kon je praten, ze begreep alles. Dat ik haar 12 jaren heb mogen meemaken is natuurlijk een zeer grote rijkdom geweest. Toch weegt haar verlies nu niet op tegen het feit dat we 12 jaar van haar hebben mogen genieten. Nu zijn alle honden (en andere dieren) uniek maar Zorra was dan toch nog veel unieker.

Ze is in het bos bij haar vriend Rex begraven.

 

Dorette 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten