dinsdag 26 januari 2021

Even een berichtje van Maria nu Saartje.

Hey hallo lieve mensen van het asiel, hier ben ik dan Maria. Tegenwoordig heet ik Saartje. Ik woon nu 3 maanden in Nederland en het bevalt mij goed. Ik ben terecht gekomen in een roedel van 4 andere honden, ik stel ze even voor :

Dit zijn Bo en Sem, Sem is de roedel leider 


Dan hebben we malle Floyd 


En hier hebben we Andie nu Randy, ze komt ook uit de Refugio van Fabienne.


En dit ben ik, Saartje dus.


Dat zijn dus mijn nieuwe vrienden. We hebben hier 9 mandjes staan en één ervan is mijn schatkist. Ik verstop daar al mijn botjes in en niemand mag daar aankomen. Ik ga ook vaak mee op visite,dan krijg ik leverworst maar dat vind ik niet meer lekker en nu krijg ik gekookte worst, beter toch?. Kipfilet vind ik ook niet meer lekker, maar gelukkig krijg ik ook vaak gehakt.

Ik dank het asiel voor alle goede zorgen en houd jullie op de hoogte.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten