zaterdag 7 november 2020

In Memoriam Mateo en Tia

Bij deze wil ik doorgeven dat ik m’n 2 geweldige geadopteerde lieverds  van Ace heb moeten laten inslapen, de rosse met sproetjes (Mateo) heb ik na een paar attaque s op 17/1/20 moeten laten inslapen . De bodegeuro (Tia) heb ik op 21/10/20 moeten laten inslapen , zij bleek een lever tumor te hebben die aan het scheuren was , een operatie heeft spijtig genoeg niet geholpen.

Ze zijn beide van 30/4/2009 in België.

Het waren beide super lieve honden, heel aanhankelijk , slim en ook echt braaf, ik Kon ze makkelijk los laten lopen, Mateo was heel Timide en een beetje verlegen , hij was zot op z’n balletje, Tia was den baas maar ook zo lief voor hem , zij kon lezen en schrijven zo slim, ze was ook zot op wijn , mss nog een overblijfsel van het leven op straat . Wat mis ik ze , het is zo leeg in huis .... wat een vriendschap heb ik ban hen gehad , niet te beschrijven.

Mvg

Iranka









Geen opmerkingen:

Een reactie posten