zaterdag 28 november 2020

Aqua (#6123) nu Vita

Hallo lieve mensen bij Ace,

Een dikke acht jaar geleden was het zover, ik ging op zoek naar onze eerste gezinshond! Dat het een asielhond zou worden stond al vast zonder besproken te worden!

Na wat gegoogle kwam ik bij jullie uit, en bij Aqua (#6123).  Ik keek naar een  zalig filmpje van haar en haar flapperende oren tijdens een wandelingetje met een vrijwilliger en ik was verkocht ... zij werd onze hond!! En zo geschiedde...

Vandaag, acht jaar geleden mochten we haar ophalen in Zaventem en wat zijn het al acht zalige jaren geweest!!  Vita (haar nieuwe naam) is een ontzettende lieverd, alle andere huisdieren zijn welkom, zelfs in haar mand! Maar alles moet wel eerlijk verlopen ... als de katten een snoepje krijgen dan zij ook, en mochten we haar vergeten dan zorgt ze ervoor dat we dit snel kunnen rechtzetten!  Heerlijke wandelingen, daar kunnen we haar zó mee plezieren, om nadien thuis heerlijk te chillen in de zetel.  Of spelen met de bal in onze tuin, zalig!  We hopen allemaal uit de grond van ons hart dat we dit nogmaals minstens 8 jaar mogen doen want wat zouden we toch zonder haar ... 

Ik stuur jullie enkele foto's, waarvan 1 verwijst naar haar naam bij jullie .. Aqua ... deze naam heeft ze bij jullie gekregen omdat ze toen (en nog steeds) graag met een bakje water speelt.

Het werk dat jullie verrichten is fantastisch, jullie zijn fantastisch ❤!

Veel liefs,

Inge, Nico, Jarne, Rune en Vita 🐾







Geen opmerkingen:

Een reactie posten