zaterdag 28 november 2020

Laima - 30 november 2020 - 4 jaar samen

Op 30 november 2016 stond ik met een bonkend hart te wachten op Schiphol. Ik had de foto's en video's van Laima wel 100x bekeken, maar het was toch spannend hoe het real life zou gaan. Vanaf het moment dat zij uit de bench kwam was het goed. Laima is een super hondje: een heerlijke knuffel, lief voor mensen, rustig, en een en al liefde en gezelligheid. We hebben het zo fijn samen: iedere dag met haar is een feest! Ik hoop dat dit feest nog heel lang mag duren en gun iedere hond en kat en ieder mens zo'n bijzondere vriendschap. Ik hoop van harte dat steeds meer mensen zich gaan realiseren dat een hond of kat uit een asiel ook heel bijzonder is en een liefdevol thuis verdient. De medewerkers en vrijwilligers van ACE doen daar iedere dag weer hun uiterste best voor. Ik heb zeer veel respect en bewondering hoe ze, worstelend met al het leed dat zij zien en alle tegenslagen, blijven knokken voor al die honden en katten. Jullie zijn fantastisch!!!!!!!!!

Hartelijke groeten,

Monique 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten