zaterdag 25 november 2023

DRINGEND herplaatsing gezocht voor Abricot #19530

Laat ik mij even voorstellen, mijn naam is Abricot. Deze naam past goed bij mij vanwege mijn mooie vacht.

Ik ben een lieve speelse kater van 2,5 jaar oud. Ik ben kort geleden aangekomen in Nederland, maar mijn huidige huisgenootje vind het helaas niet fijn om met mij te spelen of mij in huis te hebben. Dat maakt ons allen heel verdrietig, en daardoor zal ik zo snel mogelijk moeten verhuizen.

Mijn dagen vul ik tegenwoordig graag met het ontvangen van knuffels, zelfs mijn buikje mag jij aaien, hier geniet ik enorm van! Daarnaast vind ik het spelen met een hengeltje ook geweldig. Zelf kan ik mij ook prima vermaken met een balletje. Eten behoort ook tot mijn favoriete bezigheid.

Ik ga netjes op mijn kattenbak. 

Sociaal ben ik zeker naar mensen en naar mijn soortgenootjes toe.

Mijn gezondheid is prima, dat vertelde de dierenarts waar ik al een bezoekje aan heb gebracht. Ik vond het ook niet spannend, ging er netjes voor zitten. Door mijn aangeboren traan oogje, zal jij wel eens mijn oogje schoon moeten maken.

Ik zou zo graag een liefdevolle thuis gaan vinden, waar ik voor altijd kan blijven.

Staat mijn gouden mandje bij jou? Mag ik bij jou gelukkig gaan worden?

Ik woon al in Nederland, en ben te bezoeken in Pijnacker. 






Meer informatie over hem vind je hier.

 Je mag ook rechtstreeks een mailtje sturen met interesse of vragen naar: nazorgkatten.nederland@ace-charity.org



Geen opmerkingen:

Een reactie posten