vrijdag 9 september 2022

In Memoriam ACE Marconi nu Masto

Gisteren hebben wij Masto (Ace Marconi) in moeten laten slapen. Hij heeft bijna drie schitterende jaren bij ons gehad. We zijn nog een keer verhuisd met hem en op zijn laatste plek had hij een enorme tuin met een eigen modderkuil om in te liggen! Toen hij bij ons kwam was hij al 8,5 jaar oud. Masto ging overal mee naartoe en is op al onze vakanties mee geweest door heel Europa. Masto was echt een prachtige verschijning met een enorm karakter. Hij was heel vriendelijk en warm voor de mensen om hem heen. Hij vond alles en iedereen interessant en ging er altijd hevig staart zwaaiend op af. Iedereen kent hem dan ook als de grote vriendelijke reus. Met veel verdriet moesten we hem laten gaan. We missen hem enorm!

Tom, Sandra, Niels en Erik



Geen opmerkingen:

Een reactie posten